donderdag 2 augustus 2012

Welke klas, welke mentor?

In de zomervakantie heb ik altijd last van 4 vragen:
- In welke klas zit ik?
- Wie krijg ik als mentor?
- Bij wie zit ik in de klas?
- Hoe rampzalig is mijn rooster/welke leraren krijg ik?

Gister keek ik voor het eerst sinds een paar weken weer op Magister naar aanleiding van een Whatsapp van Tessa die me vroeg in welke klas ik zit. Na de 2e inlogpoging (1e keer loopt ie bij mij standaard vast) zat ik in het programma en kon ik ff op zoek naar waar ik ook alweer kon zien in welke klas ik zat. Nadat ik dit had gevonden, kreeg ik gelijk antwoord op de 1e 2 van m'n 4 vragen, en kwam ik ook tot de ontdekking dat ik 2 mentoren heb komend jaar.

(FYI: ik zit in A4C met Overkleeft en Schippers als mentoren)

Vervolgens ben ik maar eens op social media rond gaan neuzen en heb ik deels een antwoord op de 3e vraag gekregen, ik kom wel bij toffe mensen in de klas :)

Nu is het alleen nog afwachten totdat m'n boeken binnenkomen en totdat ik antwoord op vraag 4 krijg... ;)

1 opmerking: