woensdag 30 juli 2014

Rijles

(Terugkomend op vorige post: ik denk blijkbaar minder dan 1x per maand aan deze blog)

Inmiddels is het al een paar weken zover: Fred heeft rijles!
Ik heb er inmiddels 8 lessen opzitten, de eerste 7 lessen gingen voor mijn gevoel vrij goed maar de les van vandaag begon wat stroef. Moet heel erg wennen aan het kijken bij kruising/rotonde/zijstraatjes, maar langzaamaan zal het vast goedkomen...

Ik moet gewoon geduld hebben en mijn rust blijven behouden, dan komt het hopelijk allemaal goed. Ik heb gelukkig twee hele prettige instructrices (Maud en Jamie van rijschool Maud van Gent), denk dat het allemaal wel goed komt (ooit) ;).

Maar voor nu: theorie! Laat ik maar eens gaan beginnen, dan hoop ik in 1x mijn theorie te kunnen halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten